Najpredávanejšie

Zľavnený tovar

Informácie

Pomôžte svojmu dekoltu jednoduchými cvikmi: To budú všetci pozerať!

Pomôžte svojmu dekoltu jednoduchými cvikmi: To budú všetci pozerať!

Vždy vás trápilo, že ste do trička nedostali adekvátnu ženskú nádielku? Vymeňte push – up podprsenku za cviky, ktoré spevnia a vypracujú ženské prsia tak, že už vlastne vypchávky nebudete potrebovať.

Nepotrebujete veľa

Všetko, čo vám stačí k tomu, aby ste zlepšili svoj hrudník, je pár ľahších činiek okolo jedného až dvoch kilogramov a vlastné telo. Plus nejaký ten cvičený úbor a ideálne športová podprsenka, aby ste videli, ako prsné svaly pracujú a formujú hruď. Netreba mať však prehnané očakávania. Z jednotiek trojky ani činkami nenafúkate, na druhej strane môžete spevniť prsný sval, dodať prsiam krajší tvar a pevnosť, čo oceníte najmä s pribúdajúcim vekom.

Predpažovanie s činkou

Tento cvik je jedným z jednoduchších. Postavíte sa do pozície nožníc, teda jednu nohu dáte dopredu. Následne ich pokrčíte mierne v kolenách a zadnú nohu postavíte na špičku. Ruky s činkami zdvihnete tak, aby ste mali dlane vo výške uší, a potom už len striedavo pred seba predpažujete jednu a druhú ruku.

Bench press

chlapi ho milujú, ženy obvykle necvičia, ale je dobré, ak si ho prispôsobia. Použite lavičku, alebo napríklad aj fit loptu. Oprite si chrbát, ruky s činkami zdvihnete nad oči a potom ich pomaly spúšťajte dole. Pritom otáčajte aj zápästia. Takáto rotácia poriadne napriami váš prsný sval.

Klik s vylepšením

Už samotné kliky sú na prsia jeden z najlepších cvikov, ale vy ho môžete ešte viac zefektívniť. Potom ako sa zdvihnete zo zeme smerom nahor, neklesnete okamžite nazad k podložke, ale jednu ruku ohnete a dotknete sa dlaňou protiľahlého ramena. Vďaka tomu hrudník precítite do posedného vlákna.

Zhyby na stoličke

Nebudete sedieť, ale rukami sa zapriete o stoličku nohy vystriete dopredu a spúšťate zadok dole. Kĺžete okolo stoličky, najnižšie ako to ide a len s pomocou rúk sa zdvihnete. Je to síce tricepsový cvik, ale veľmi dobre podporuje aj spevnenie hornej časti prsného svalu.

Plank +

Klasický plank podporí prsia, ale ak udržíte rovnováhu a jednu vystretú ruku dokážete dať pred seba tak, že ju dostanete až za ucho, spravíte pre svoje telo ešte lepšie. Ste tak opretá iba tromi bodmi na podložke, svaly horia napätím. Takto striedajte obe ruky, kým budete vládať. Po pár týždňoch svoje prsia nespoznáte.
Zdroj: wanda.pluska.sk

Pridaj komentár

Všetky polia sú povinné

Meno:
E-mail: (nebude zobrazený)
Komentáre: